مرد تنها

۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه در ۱۳:۴۳
رستنی ها کم نیست...من و تو کم بودیم،خشک و پژمرده و تا روی زمین خم بودیم
گفتنی ها کم نیست...من و تو کم گفتیم،مثل هضیان دم مرگ از آغاز چنین در هم و برهم گفتیم...
دیدنی ها کم نیست...من و تو کم دیدیم،بی سبب از پاییز...جای میلاد اغاقی ها رو پرسیدیم...
چیدنی ها کم نیست...من و تو کم چیدیم،وقت گل دادن عشق...روی دار قالی...بی سبب حتی پرتاب گل سرخی را ترسیدیم
خواندنی ها کم نیست...من و تو کم خواندیم،من و تو ساده ترین شکل سرودن را در معبر باد با دهانی بسته وا ماندیم

من و تو کم بودیم...من و تو اما در میدان ها،اینک اندازه ی ما می خوانیم...
ما به اندازه ی ما می بینیم
ما به اندازه ی ما می چینیم
ما به اندازه ی ما می گوییم
ما به اندازه ی ما می روییم

من و تو...کم نه که باید شب بیرحم و گل مریم و بیداری شبنم باشیم
من و تو...خم نه و در هم نه و کم هم نه که می باید با هم باشیم

من و تو حق داریم...در شب این جنبش نبض آدم باشیم
من و تو حق داریم...که به اندازه ی ما هم شده با هم باشیم

گفتنی ها...کم نـیـــســـــت


دیروز تولد تک ستاره ی آسمان بی ستاره ی موسیقی ایران بود
کسی که جز صدای ساز و حنجره اش کسی صدای دیگه ای از ازش نشنید
غریبانه اومد و غریبانه رفت...کسی که اگه نبود شاید موسیقی ما جز ترانه های عاشقانه و ابتذال چیز دیگه ای برای گفتن نداشت

بیوگرافی فرهاد رو می تونین با یه سرچ تو گوگل گیر بیارین
من به جای بیوگرافی این بزرگمرد یکی از ترانه هاش رو میذارم که خودش بهتر از صد ها بیوگرافی زندگی فرهاد مهراد رو به تصویر می کشه

بـــا صدای بی صدا...مثل یه کوه بلند...مثل یه خواب کوتاه...
یه مرد بود یه مرد...
با دستای فقیر،با چشمای محروم...با پاهای خسته...
یه مرد بود یه مرد...

شـــب...با تابوت سیاه،نشست توی چشماش...خاموش شد ستاره،افتاد روی خاک...
سایه اش هم نمی موند...هرگز پشت سرش...غمگین بود و خسته،تنهای تنها...

با لبهای تشنه...به عکس یه چشمه،نرسید تا ببینه...قطره...قطره...قطره ی آب،قطره ی آب
در شب بی تپش...این طرف،اون طرف...می افتاد تا بشنفه...صدا...صدا...صدای باد،صدای...باد

روحش شاد

اگه با کارهای فرهاد آشنا نیستین،بهتون پیشنهاد می کنم که حتمن دنبال کاراش برین و گوش کنین،برای شروع هم می تونین از این سه تراک که گذاشتم برای داونلود شروع کنین...
در ضمن،بهتون پیشنهاد می کنم که آهنگ "جمعه" فرهاد رو با black sabbath از black sabbath مقایسه کنین...شاید از نظر مفهوم کلی با هم ارتباطی نداشته باشن،ولی من که هر وقت یکی از این دو کار رو گوش میدم یاد اون یکی می افتم
برای درک عظمت فرهاد همین یه تراک کافیه تا بفهمین که فرهاد مهراد 20 سال از تمام هم نسل هاش جلوتر بوده و هنوز هم کسی نتونسته ذره ای بهش نزدیک بشه و در آینده هم نمیشه...
البته از هم نسل های فرهاد،فریدون و کوروش یغمایی هم چیزی از فرهاد کم نداشتن،ولی فرهاد چیز دیگه اس


... داونلود مرد تنها - فرهاد مهراد
... داونلود رستنی ها کم نیست - فرهاد مهراد
... داونلود جمعه - فرهاد مهراد
... داونلود بلک سبث - بلک سبث

-------------------------------------------------------

اصلن دوست نداشتم این بحث رو ادامه بدم،ولی برای آخرین بار جوابت رو میدم

امام زمان شما جز انسان نیست؟!...

اگه امام زمان رو بنی بشر نمی دونی و جز فرشته ها یا خدا می دونی بحثش جداس،ولی اگه اون رو مثل همه ی ماها یه آدم می دونی جمله ای که گفتی شامل اونم میشه!!!
این حرف خودته : """من يه مسلمونم که هر لحظه آمادگي دارم که امام زمانم رو ببينم و اون وقته که زمان نابودي شما ها فرا مي رسه... از هيج بني بشر جاکشي هم نمي ترسم"""
اول فکر کن بعد حرف بزن...این حرفت هم مثل خیلی از حرفای دیگه ات از رو باد معده بود،تو که خودت داری به مقدساتت توهین می کنی چه انتظاری از مخالفینت داری؟!

چند تا از جمله هات رو میذارم تا جوابت رو با جمله های خودت بدم

"""يکي از وظايف من امر به معروف و نهي از منکر بود که انجامش دادم ولي لازم باشه جهاد هم مي کنم. فکر نکنيد حالا که داريد دين و ايمان مردم را ازشون مي گيريد من ساکت مي شينم. مي دونم که شما ها که همش آهنگاي شيطان پرستيو گوش مي ديد ازتون توقعي نيست. متال عقل و شعورو تعطيل کرده."""

میدونی چرا خیلی ها از اسلام و خدای شما برگشتن؟!...به خاطر همین چرت و پرت هایی هست که بلغور می کنین،و عین همین حرفها تو جای جای قرآن به چشم می خوره!!!
جهاد؟!

I will see you burned alive
Screaming for your God
I will watch you die

This is God's war
God's war
This is God's war
God's war

War of holy principles
I've seen God's helping your destruction
Slit the throat of heathen man
And let his blood dilute the water
Bury your dead

slayer - jihad

----------

you were born your brother's keeper
why can i see blood on your hands?
you became your brothers slayer
embrace again in death

at the end of all this hatred lies even deeper hate
their darkness has defeated you
your lifeline running backwards

remember sins of our fathers
a requiem for the countless dead

blood is on your hands
the wages of sin

arch enemy - blood on your hands

این جوابی هست که متال(و هر عقل سالم و بیداری) به جهاد و طرز قکر پوسیده و مسموم شما میده
اگه سواد داشته باشی حتمن فهمیدی که چی گفته...اگه هم نه بگو تا برات ترجمه کنم

راجع به چرندیات دیگه ات هیچ حرفی نمیزنم،فقط این رو میگم که وقتی که شعورت به مفاهیم متال قد نمیده سعی نکن که مثل هر چیز دیگه ای که ازش سر در نمیاری بکوبی و تخریبش کنی
متال حقیقت رو میگه...حالا راجع به دین باشه،یا خدا،جنگ،خرافات،سیاست و اعتیاد و هر بحثی که تو دنیا وجود داره
به قولی هم زبان متال نیش داره و ممکنه به خیلی ها بر بخوره...
چون که حقیقت تلخه..........حالا می خواد راجع به اعتیاد و فحشا و سیاست های غلط کشور ها باشه یا راجع به دین و خدا و پیغمبر،یا هر موضوع دیگه

اگه بشه یه مشخصه رو برای متال انتخاب کرد اونم بیدار کردن عقل و شعور هستش دوست عزیز...شیطان پرستی هم دیگه قدیمی شده،بهتره برای توجیه عقب موندگیتون دنبال یه کلمه ی جدید بگردین...

"""همون فيلسوفايي که مي گي همشون از قرآن الهام گرفتن و بعدش رفتن پشت سر همون قرآن بد و بيراه گفتن. نمک خوردن و نمک دون شکستن... آدما بي خدا هيچي نيستن. باور کنيد اگه خدا مي دونس که بعضي از ما ها اين طوري دورش مي زنيم هيچ وقت خلقمون نمي کرد."""

راجع به بخش اول هیچ حرفی ندارم،چون انقدر حرفت خنده دار و سطحی هست که هیچی نگم بهتره
راجع به بخش دومش هم بگم که...خدایی که مخلوقش بتونه دورش بزنه خدا نیست!!!

در آخر هم کامنت یکی رو با اسم "ناشناس" میذارم که انگار یه جورایی هم باهات راجع به یه چیزایی هم عقیده اس،ولی به خوبی حداقل جواب این خزعبلاتت رو داده .

حرف ها و مدعیات این بی خدای به واقع از خدا بی خبر واقعا وهن دین است.سیمای اسلام با ادعاهایی نظیر متال تعطیل عقله.نیچه از قرآن الهام گرفته و اون ادبیات امام زمانی تهوع آور به خوبی افشا می شه.خدا با این نحوه دفاع این بی مغزان نیازی به دشمن نداره



30 نظر

  1. shohreh نوشته:

    سلام ممنونم از نظرت و به خصوص با نظر آخرت کاملا موافقم و می خواستم همینو بگم که موسیقی سلیقه ایه.ولی به هرحال اونایی که تخصصی تو کار مزو سوپرانو هستن بهتر سر در میارن و اگه بخوایم تخصصی صداشو نقد کنیم همه می گن که صداش عیب و نقص نداره که از نظر من داره همون کم اوردن نفس از نقص هاشه.البته این که از نظر روحیه و احساسات زیاد برای متال ساخته نشده هم باهات موافقم.ولی خوب خیلی گروه ها از نظر من این طورین.ولی با این حال یه چیز جالبی توشون پیدا کردم که رفتم سراغشون.
    البته این که سیمون رو باید مدل دونست قبول ندارم.البته می دونم دلیل این حرف چیه چون که خوب اولین چیزی که شاید خیلی ها و احتمالا 99 در صد مردم بهش توجه می کنن چهره ی یه خواننده ی مخصوصا اگه زن باشه هست و دلیل این حرف ها هم همینه.ولی به نظر من اگه یه نفر خواننده ی خوبی باشه و از قیافه و جذابیتش هم توی موسیقی استفاده کنه این جوری کامل می شه و البته با حرف سهیل هم موافقم اینا یه گروه بلک متال زیرزمینی نیستن که بخوان مثل اونا باشن و اصلا تجاری نباشن.و البته به شخصیت یک نفر هم برمی گرده خوب مثلا آنجلا اصلا قصدش از اینکه بیاد متال بخونه این نبوده که از زیباییش استفاده کنه و البته من این کارو مدل بودن نمیدونم.
    در ضمن آدم وقتی از کار یه گروهی لذت می بره چه اهمیت داره که خوانندش چه شکلیه یا این که گروه تجاری هست یا نه.برای من که شخصا اصلا مهم نیست

  2. trane نوشته:

    +18
    (امید واقعا ببخشید ولی این بحث رو یا باید خودت تمومش کنی یا اینکه خودم تمومش کنم)
    با خدای عزیز اول از همه باید به عرضت برسونم که داری با پدرت حرف می زنی.پس یه کاری نکن که با مادرت شوخی کنم....
    هرچی باشم اینقدر جراتش رو دارم که با ...م بزنم تو صورتت و فرار نکنم.
    منظورم اینه که بهت فحش ناموس هم می دم آدرس وبلاگم هم می دم.ببینم چه گهی می خوای بخوری.
    نمی تونی هم گهی بخوری.
    ولی تو اینقدر وجودش رو نداری که یه آدرس از خودت بذاری .
    برای منم همین ترس تو از بابات (خودم)
    کافیه.

  3. تا کنون حتی یک دلیل بر وجود «موجود مقدس و معصومی با عمر بیش از ۱۲۰۰ سال» (مهدی موعود) اقامه نشده و اساساً اقامه‌شدنی نیست...معمولاً مدعیات تاریخی متون مقدس دینی توسط منابع مستقل تاریخی تأیید نمی‌گردد. مدعیات تاریخی مذاهب هم توسط منابع مستقل تأیید نمی‌شوند. زاده شدن فرزند امام یازدهم (۱۵ شعبان ۲۵۵ هـ.) را غیر مسلمین، غیر شیعیان، شیعیان غیر دوازده امامی، تمام یاران امام یازدهم، و خواهر امام یازدهم هم تأیید نکرده‌اند...کنیز امام (نرجس یا دیگر کنیزان ایشان) که ادعا شد حامله هستند، به دستور قاضی در خانه‌ی یکی از بزرگان و سادات شیعه ماه‌ها تحت نظر قرار گرفت؛ اما فرزندی به دنیا نیاورد. کنیزانی که بعدها از سوی شیعیان به عنوان مادر حضرت مهدی معرفی شده‌اند، با این‌که سال‌ها زنده و در میان مردم بودند، اما ادعا نکردند که فرزندی به دنیا آورده‌اند.

    مورخ بی‌طرف نمی‌تواند به ادعای کسی که در نزاع مالی برای به دست آوردن اموال امام درگیر است، یا کسی که به نام امامی که «غایب مطلق» است و از شیعیان سهم امام می‌گیرد، اطمینان کند...به تعبیر دیگر، فردی مدعی شده است که فرد غایب چند روزه (ادعای زاده شدن امام زمان پس از فوت امام یازدهم) یا پنج‌ساله‌ای (ادعای تولد امام زمان در سال 255) در عالم وجود دارد که فقط و فقط من با او در ارتباط هستم. شما باید به من پول بدهید تا به ایشان برسانم. آیا هیچ مورخی ادعای آن فرد را به عنوان «دلیل» وجود چنان موجود معجزه‌آسایی می‌پذیرد؟!

  4. باقی نوشته:

    مومنان بیش از حد از اخلاق و معنویت و پاکی دم می‌زنند، اما به محض آنکه با نقد و پرسش در قلمرو دین مواجه می‌شوند، به شیوه‌های غیراخلاقی با «دیگری» روبرو می‌شوند تا او را از میدان بدر کنند.

  5. Anonymous نوشته:

    محمد جامعه عرب را به دو دسته مسلمان و غير مسلمان(كافران) تقسيم كرد...كلمهُ موُمن يعني كسي كه به محمد و الله ايمان دارد و بر عكس غير مسلمان كسي است كه به اين دو ايمان نداشته باشد. موُمن مجبور نيست از نظر شخصيت و وجدان از يك غير مسلمان برتر باشد. تنها كافيست كه اين جمله ورد زبانش باشد." خدايي جز الله نيست و محمد پيامبر اوست.". با گفتن اين جمله يك موُمن مجاز مي شود تا آنجا كه مي تواند و خشنوديش ارضا مي شود از غير مسلمانان بكشد? اموالشان را غارت كند? مايملك آنها را بسوزاند و در اين فرآيند بچه ها و زنانشان را به اسارت ببرد.
    البته اين موُمنين بي جهت زندگيشان را به خطر نمي اندازند. چرا كه چهار پنجم از غنايم و اسراي زنداني طبق قانوني كه توسط محمد در تازينامه وضع شده است به آنها تعلق مي گيرد....این است مبنا و معنای جهاد مقدس

  6. سلام
    بابا اعصابتو بخاطر اين مزخرفات خورد نكن اين جور حرفا تف سربالاست ...
    مثل (باعرض پوزش) "گوز" ولشون كن بره ...
    از لحاظ برابري انسان ها وضعيت انسان ها خيلي خرابه ...
    من به جايي رسيده بودم كه ديگه گفتم گورباباي هرچي مذههبه ..
    ولي فقط نظريه يه كسي راجب به دين نظر منو يه خورده مثبت تر كرد اونم نظريه دكتر سروش هست ...
    ولي در كل ول كن تو طبيعت ...

  7. بابک نوشته:

    ضرورت وجود دین چیه؟
    به قول مولانا بیایید از پوسته بگذریم و به اصل مطلب برسیم.
    ادیان برای این ابلاغ شدند که ما روزی 17 بار به سوی جهت نامعلومی دولا و راست بشیم و عباراتی که حتی یک کلمه اش رو هم نمیفهمیم زمزمه کنیم؟
    ادیان برای این ابلاغ شدند که ما به وعده بهشت جون یک انسان رو ازش بگیریم؟
    ادیان برای این ابلاغ شدند که ما هر سال محرم مثل دیوونه ها تو سر و کله خودمون بزنیم؟
    ادیان برای این ابلاغ شدند که ما به جای اینکه دنبال پیشرفت جهان باشیم به انتظار مهدی موعود یه گوشه بشینیم و زوال خودمون رو تماشا کنیم؟
    نه دوست عزیز، با خدای عزیز
    دین برای این اومده که من و تو بتونیم اونطور که شایسته ی آدم و آدمیته با هم رفتار کنیم.
    دوست گمراه و خشک مغز من
    باز هم بهت میگم
    اگر فکر میکنی میتونی از عقایدت در برابر منطق دفاع کنی دعوت من به بحث رو بپذیر
    bob_wild_salafchegoon@yahoo.com

  8. بابک نوشته:

    آهان راستی
    سلام بر همه دوستان
    این دوست خدا پرست انقدر فکرم رو مشغول کرد که یادم رفت در مورد پست خوبی که در مورد فرهاد گذاشتی تشکر کنم
    سبک فرهاد قبل از خودش وجود نداشت
    و از این به بعد هم تکرار نخواهد شد
    من آهنگ "آینه" رو خیلی دوست دارم
    شعرش منو یاد Sad but True میندازه

    اگر این دوست خدا دوست با من ارتباط برقرار کرد قول میدم حداقل انقدر ارشادش کنم که اگه انتقادی هم داشت، این پست های ناب موسیقی رو با حرفهای متعصبانه آلوده نکنه

  9. مازیار نوشته:

    و مرا برای شما دوستان نصیحتی است ... !
    خدا اونقدر ها چیز مهمی نیست که به خاطرش از این پست زیبا در مورد فرهاد عزیز بگذریم ...
    یادش بخیر ... صدای گرم و مخملینش از یاد و خاطره ی مخاطبان موسیقی پاک نخواهد شد .
    متاسفانه خیلی زود از بین مارفت ... و دور از وطن هم رفت ...
    ولی شباهت جمعه و black Sabbath رو چندان متوجه نشدم ...!
    از لحاظ معنایی یه ارتباط هایی با Sabbath , bloody Sabbath داره به نظر من ...
    پیروز باشی .

  10. دونقطه نوشته:

    فرهاد مهربان و فرهاد عالی است...

    ممنونم دوست من ،
    اول به خاطر یادی که از فرهاد عزیز کردید دوم به خاطر این که پی نوشتتان (نقل قول هایی که از یک ذهن وحشتناک کرده اید) ، بعد از مدت ها به خنده ام واداشت

  11. noah نوشته:

    آقا ما همین جا بس نشستیم . زنگ بزن بگو امام زمانت از آسمون بیاد

    ببینیم چی کارس ؟ من واقعا حسرت می خورم که یه هم نژاد من تو سال هزاره ی

    دهم تاریخ نژادش اینقدر احمقو سطحیه که فکر میکنه یه عربی از آسمون میادو همه ی دنیارو نجات میده .

  12. Anonymous نوشته:

    سلام امروز با وب متال براي هميشه آشنا شدم واقعا حيف وقتتونو صرف جواب دادن يه ادمايي كنين كه هيچي نميفهمن اين بدبختا از اول زندگيشون با همچين مزخرفاتي آشنا شدنو و بس!
    ::BE YOUR GOD WHIT YOUR MIND!!::

    tanazsabzabi@yahoo.com
    طناز توتي

  13. Arash نوشته:

    سلام خیلی خوب کردی که از فرهاد نوشتی فکر کنم سلیقه هامون تو موسیقی ایرانی شبیه به همه
    دیگه حوصله ندارم تو این بحث های اعتقادی شرکت کنم چون فقط اعصابم میریزه به هم
    آپم

  14. یهدا نوشته:

    سلام امیدجان
    من اولین باریه که وب شما رو می بینم
    راجع به فرهاد واقعا مرسی واسه مطلبت.

    راجع به این امام زمان هم که بابا ما منتظریم، پس چرا نمیاد تا همه رو از دم تیغ بگذرونه! فکر کن تمام دنیا رو خون برمی داره و این امام زمان و یاراش توی خون غرق می شن!

  15. MAT نوشته:

    متشکرم آرش جان از لطفتت..
    منظورت از خوانا تر اینه که نگارش رو عوض کنم یا فونت رو بزرگ کنم؟

  16. Arash نوشته:

    سلام
    آرش جان ممنون از نظرت
    من متن رو بازخونی کردم ولی مشکل چندانی که به مفهوم لطمه بزنه نداشت.
    من هر وقت نظرات وبلاگتون رو باز میکنم تیک میگیرم اگه میتونید پای اینجور آدما رو از وبلاگ ببرید.
    واقعا احمق تر از اینا من ندیدم یکی میگه جانم فدای اصغر یکی میگه.....
    آقای "محمد علی ابراهیمی"
    دین یه زمانی به درد میخورد ولی الان دیگه کارایی نداره.
    هرکی دو خط تاریخ خونده باشه میدونه که دین اسلام عربا رو بالا کشید ولی ایران رو به گه کشید چرا پیامبر شما باید بیاد به کشوری که خودش دین داره حمله کنه ؟
    اون موقع پیامبر دو هزار مبلغ دین زرتشت رو گردن زد و امروز هم تاریخ توسط رهبرتون داره تکرار میشه

  17. مهسا نوشته:

    salam ba ejaze man linketon kardam dost dashty sar bezanin nazar bedin va begin be che esmi

  18. siavash نوشته:

    سلام
    واقعاً حسرت میخورم که نتونستم به روز به وبلاگتون سر بزنم....
    راجع به فرهاد که من عاشقشم ... شاید با هیچ موزیسین ایرانی نمیتونم اینقدر ارتباط برقرار کنم .... فرهاد توی موسیقی ایران مثل موتزارت یا باخ میمونه ....
    راجع به پس قبلیتون.... katatonia ... لامذهب من یه مدتیه از وقتی که این آلبوم رو گوش کردم به سختی میتون چیز دیگه ای گوش بدم ... یعنی بدجورذی تو فضای گوتیک و دوم و غم انگیزش گیر کردم ... پستت عالی بود لذت بردم ... با ترجمه ها ... با تفسیر ها ... با همه چی دمت گرم ... من از این به بعد دیگه آپ تود یتم همش کلاً !!!

  19. M.R.1 نوشته:

    copy کردم که اوّل بخونم بعد نظر بدم؛
    تند تند آپ می کنید( این روزا انگار کسی حال آپ کردن نداره.هر چی می خواد باشه)
    ---
    حتّی وقتی هم که خیلی حالم بده- یا هر کوفت دیگه ای-، آخرش می رم سراغ متال...شاید یه جورایی تنها مرهم در بعضی مواقع.
    گر چه بیشتر از اینهاست.(منظورم از بیشتر، بیشتر نیست.منظورم فراتره،پشت پرده.نمی دونم)

    دارم used و linkin park گوش می دم.

  20. M.R.1 نوشته:

    توی پرانتز:

    (به هر کی می گم می گه شعاره، زر مفت؛ ولی دین عامل بدبختی بشریت، دنیا یا هر چیز دیگه ای.)

  21. امیررضا نوشته:

    سلام،
    اصلن خوشم نیومد از این کاراتون که این جوری به عقاید هم می پرین! جناب آرش هم دو اشتباه رو داره انجام میده که امیدوارم خواننده های وبلاگشو مثل منو از دست نده (من کس خاصی نیستما!)
    1- شما غلط می کنی به عقاید این فرد توهین می کنی، هر چند ایشون پاقشاری می کنند و به عقاید شما هم توهین می کنند. من هزاران بار با اینجور افراد که میگویند متال=شیطان پرستی مواجه شدم که همشون رو "پیش خودم" ابله فرض میکنم و نمیرم باهاشون دعوا کنم، حتی اگر هر چیزی به من بگن...
    2- مگه این وبلاگ قرار نیست یک وبلاگ تخصصی متال باشه و اشعار و گروه ها و عقاید متال بازا تحلیل بشه؟ پس چرا جواب یک فرد باید توی پست داده بشه؟ مگه بچه ی اول دبستانید که کل کل می کنید؟
    من نه عقیده ی جناب آرش رو دارم نه عقیده ی جناب دیندار رو.

  22. Blasphemer نوشته:

    Exellent Job
    نیچه:
    جان آزاده را بسی پردلی میباید تا بتواند با هرچه اوهام هماورد شود
    گفتوگوی جالبی بود
    Kataklysm:
    Wounds

    If you exist...
    Why don't you heal my wounds?
    If you're God...
    Release me from this tomb!

    Why don't you heal my wounds?
    Release me from this tomb!

    Don't you care?!
    Why...Don't you care?!

    About all whom have died
    In the name of the father
    And the son
    And the holy spirit

    Tell me why you betray
    The ones you're supposed to love
    I've seen innocent men fall
    I've seen darkenened souls live forever
    Praying changed nothing so I fall chameless
    To the wound called existence
    I fear nothing but myself...

    ...Don't you care?!
    Why..Don't you care?!

    About all whom have died...
    In the name of the father and the son and the holy spirit

    Tell me why you betray....
    The ones you're supposed to love

    If you exist...
    Why don't you heal my wounds?
    If you're God...
    Release me from this tomb!

    Why don't you heal my wounds?
    Release me from this tomb!

    I've seen innocent man fall
    I've seen darkend souls live forever
    Praying changed nothing, so I fall shameless....
    ...To the wound called existence
    I fear nothing but myself...

  23. Anonymous نوشته:

    سميه هستما چرا اينجوري شده وبلاگتون خيلي سختش كردينا :))

  24. Anonymous نوشته:

    كارتون بيسته
    ياد فرهاد گرامي
    بروزم

  25. سميه نوشته:

    :)))) ياد گرفتم

  26. Anonymous نوشته:

    فكر كنم ياد گرفتم

  27. آرش نوشته:

    سمیه جان چیز سختی نیست فقط کمی با بلاگفا توفیر دارد....

    ممنون از حضورتان

  28. آرش نوشته:

    جناب امیر رضا

    شما که خود گویا باب توهین را گشوده اید. اگر که موردی سراغ دارید که بنده به کسی یا عقایدش توهین کرده باشم لطفا گوشزد کنید در غیر این صورت زبان در کام بگیرید و در اظهار نظر احتیاط و دقت بیشتری به عمل آورید.
    در ضمن احترام به اشخاص و رعایت حقوق آن ها به هیچ وجه به معنای احترام به عقاید آن ها نیست؛ عقاید قابل نقد ، تحلیل ، تخطئه و رد و تکذیب می باشند. من هرگز به عقاید قرون وسطی مشتی متعصب احترام نمی گذارم اما به حقوق انسانی آن ها کاملاً احترام می گذارم.

    هیچ عقیده ای واجد حق و احترام نیست بلکه می توان با آن مبارزه کرد و آن را قویاً طرد کرد اما و هزار اما که ما حساب گفته ها را از شخص گوینده جدا می کنیم و البته در مقابل توهین ها ، تکفیر ها و سخنان واهی آن آدم به اصطلاح " با خدا" حق دفاع و پاسخ را برای خودمان محفوظ می دانیم؛ گر چه پاسخ ما به مذاق شما یا برخی مخاطبان دیگر خوش نیاید.
    بسیار خوب شما هم نظر بدهید ولی به چه حقی ما را متهم به دبستانی بودن می کنید؟! لطفاً عملکرد و گفته های ما را منصفانه نقد کنید نه این که به شخص ما ناسزا بگویید.

  29. فلورا نوشته:

    منم بلاگتو دوس دارم.
    بخصوص با عنوانت : life is ours we live it our way

  30. از کی تا حالا عقاید مقدس شده اند؟! اصلا من حال می کنم این جا بیام عقاید جمهوری اسلامی رو زیر سوال ببرم به کسی چه؟ این طوری باشه باید به فاشیزم هم احترام گذاشت....ممنونم آرش که بحث راه میندازین تو و امید....بحث خوبه نقد خوبه،کمک به روشن شدن حقایق می کنهفبا حرفای این یارو امیر رضا یا باخدا از میدون به در نرید....بلاگ جای همین مباحثاته نه اینکه مغرورانه مثل این بابا طرفمون رو ابله فرض کنیم و چون دلیلی نداریم از بحث فرار کنیم

ارسال یک نظر

ترجمه شده برای بلاگر فارسی و توسط مجتبی ستوده | این وبلاگ برای تمامی مرورگرهای موجود بهینه سازی شده است
ایجاد شده با قدرت بلاگر | خوراک مطالب | خوراک نظرات | طراحی شده توسط MB Web Design