ادامه می دهم، ادامه می دهی، ادامه می دهد...روز نوشت 1

۱۳۹۰ فروردین ۲۱, یکشنبه در ۱۷:۵۱
کلا فیلتر شدیم. نه اینکه قبلا جزاً فیلتر بودیم، نه...منتها الان خیالمان راحت است که از هر چه بنویسیم چیزی عوض نمی شود.
اگر می توانستم، این وبلاگ را تبدیل به یک وبلاگ پرنو ی پرطرفدار می کردم و جدیدترین فیلم ها و عکس های ایرانی و خارجی را برای دانلود قرار می دادم؛ یا نه اصلا یک وبلاگ سیاسی که در آن به کل نظام و همه ی آفتابه دارانش فحش های ناموسی داده شود. ولی دوست دارم از سنگر خودم مبارزه کنم : متال.

از امروز یکشنبه 21 فروردین، می خواهم هر روز (و اگر نشد چند روز یک بار) وبلاگ را با یک روز نوشت آپ کنم.
از هر چیز که دلم بخواهد می نویسم. نظر دادید دادید، ندادید هم ایرادی ندارد.
به وبلاگ های تان سر می زنم. یواشکی دنبالتان می کنم و اگر حوصله ای و حرفی بود نظر می دهم.

«متال برای همیشه» برای همیشه خواهد ماند!!!!!!!!!!!!
زنده باد

1 بازخورد به ادامه می دهم، ادامه می دهی، ادامه می دهد...روز نوشت 1

  1. Mohsen نوشته:

    درود
    زنده باد متال برای همیشه !

ارسال یک نظر

ترجمه شده برای بلاگر فارسی و توسط مجتبی ستوده | این وبلاگ برای تمامی مرورگرهای موجود بهینه سازی شده است
ایجاد شده با قدرت بلاگر | خوراک مطالب | خوراک نظرات | طراحی شده توسط MB Web Design